2012. november 26., hétfő

Szünet

Nagy örömmel láttam, hogy amíg én passzivitásba vonultam, addig is olvastátok, használtátok a már elkészült leírásokat. Nehéz lenne megfogalmazni, hogy mi is vezetett ehhez a több hónapos kihagyáshoz, és arról sem vagyok meggyőződve, hogy ez titeket érdekel. Talán leginkább magammal kell ezt tisztázni. Egy biztos, hogy a kedvem a blog folytatásától nem ment el, és a szünet valóban csak egy szünet volt, készen állok a folytatásra. Az pedig, hogy ennek mi lesz a gyakorisága, és főképp meddig tart ki a lendület, egyelőre legyen a jövő zenéje. Nem akarok semmit ígérni, mert igazából magam sem tudom.

Viszont. Ahogy már a korábbi nyitó bejegyzésben jeleztem, örömmel venném, ha mások leírásai is megjelennének a blogon. Olyanok írásaira, közreműködésére számítok elsősorban, akik maguk nem vezetnek blogot, nem publikálnak, de valamiért kedvük támadt egy játék bemutatásához. Az egyetlen kérésem az, hogy a mostanra megszokottá vált formátumot őrizzük meg ilyen esetekben is. Ha te is szívesen írnál egy játékról kérlek keress meg valamelyik elérhetőségemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése